Český halový pohár 60 – PRAHA 2021

V pátek 29. října 2021 jsme se vypravili se staršími žáky na první kolo Českého halového poháru 60, které se konalo v Praze- Stromovce pod názvem XIX. ročník- Memoriál Marty Habadové. Vyjeli jsme vlakem z Opavy ve složení Kateřina Kořistková, Jan Matoušek, Jakub Čech, Jakub Malý. Doprovod Pavel Tyll a Jan Malý. Ubytování jsme měli zajištěno v hasičské zbrojnici dobrovolných hasičů Praha- Řepy. Po příjezdu jsme se ubytovali v krásné a perfektně vybavené hasičárně. Paní Jana nám provedla krátkou exkurzi a pak jsme se vydali na prohlídku večerní Prahy. Prohlédli jsem si Pražský hrad, Malostranské náměstí, Karlův most, Staroměstské náměstí, Stavovské divadlo, Václavské náměstí a vše zakončili večeří v McDonald´s. To vše pěšky. Pak jsme se vrátili tramvají zpět na ubytování a rychle spát, protože ráno se brzy vstává.

Soutěžní den 30. října 2021 zahájil dopolední program závodem starších dívek. Kateřina šla v doprovodu Pavla a Honzy Matouška soutěžit do haly. Zbytek výpravy zůstal v přípravné venkovní hale. Pro ukrácení dlouhé chvíle jsme se šli projít na Císařský ostrov a přes Trojskou lávku směrem k pražské ZOO. Před polednem dívky ukončili svůj závod a tak jsme se dostali do haly, kde se po rozcvičení rozeběhnul chlapecký závod. Veškeré naše výsledky naleznete níže. Byl to první větší výlet naší mládeže na soutěž a dopadnul velmi dobře. Vrátili jsme se v noci vlakem do Ostravy, kde na nás čekalo naše hasičské auto a odvezlo nás domů do Neplachovic.

Velmi děkujeme za poskytnuté ubytování hasičům z Prahy- Řepy.